Albinyana (ES)

Albinyana tiene una población de 0 personas.
También es conocida por los siguientes nombres: Albinana, Albinyana, Albiñana

Mapas, rutas y tracks GPS en Albinyana (ES)

Mapas, rutas y tracks GPS en el entorno de Albinyana(ES). 4644 resultados.
1   |   2   |   3   |   4   |   5      »      [310]
  • 10 ciudades de España que visitar en una ruta en moto

España es uno de los mejores paises del mundo para hacer rutas en moto.

• Dotada de una excelente red de carreteras, con más de 166.000 kilómetros, 16.000 de ellos de autovía, que conectan el interior con la periferia costera. De estos, más de 5.000 kilómetros transcurren por la costa.
    • Un escarpado paisaje en el que alternas pue...

• Iglesias y Castillos templarios en España

Historia de la Orden del Temple.

Los pobres compañeros-soldados de Cristo y del Templo de Salomón (Latín: Pauperes commilitones Christi Templique Salomonici), también conocido como la Orden delTemplo de  Salomón (francés: Ordre du Temple o Templiers), los Caballeros Templarios o simplemente como templarios, fueron una orden ...

• El Montmell La Talaia

Es una ruta fàcil però caldrà tenir cura que hi ha trams de grimpada (molt fàcil) Hem pujat per la ruta normal pujant a la creu de la Talaia i desprès hem tornat al coll per pujar al altre cim del castell hem baixat per la ruta mes recta molt mes directa tot i que amb molta pedra solta . Una gran ruta per fer a la comarca... El Montmell es una localidad de la...

• Camí de Ronda

Camí del Roc de Sant Gaietà a la platja llarga. Passejada pel costat de la costa fins a la ermita. Val la pena fer una visita també al Roc de Sant Gaietà.

...ver el mapa.

• cami de ronda-roc sant gaieta

solament he grabat la tornada, en total Km. son 2,300 Km. Es un passeig nou i molt net amb unes vistes precioses, val la pena fer-ni una visita.

• Calafell - ruta dels parcs

Ruta urbana i totalment plana apta per a tots els públics, transcorre per part del front marítim de Calafell i pels principals parcs del municipi.

• Ermita Sant Antoni - Cova Vallmajor

Passejada fàcil per a tothom. IBP = 26 HKG

• 2012-10-06 Coma-Ruga / Vendrell / Coma-Ruga

Li diuen Camí del Colesterol, igual que el passeig del Prat de Ll. a la platja. Repetim sortida per la tarda i ens anem fins al Vendrell per una pista planera que arriva al Vendrell. La tornada sen'ns va fer de nit i la cosa es va posar interessant.

• El poble abandonat de Marmellar

Curt, senzill i bonic passeig planer que porta d'anada i tornada al poble abandonat de Marmellar des del camp l'Om, explanada situada entre el trencall de la Talaia mediterrània ( a la Carretera de les Ventoses entre Sant Jaume dels Domenys i Aiguaviva) i la urbanització. El recorregut es planer passa per la masia i la font de la Moja i ens porta fins a Marmellar, el poble a...

• Les Cases Noves de la Riera - Riera del Marmellar - Camí de l'Obaga del Castellot - El Castellot

Cases noves de la Riera - Riera del Marmellar - Camí de l'Obaga del Castellot - El Castellot de Castellví - Pedrera del Castellot - Riera del Marmellar - Cases noves de la Riera. Podem començar aquesta ruta o bé pel poble de Castellví de la Marca o bé per les Cases noves de la Riera, a tocar de la riera del Marmellar. Pugem fins al Castellot per la pista o camí de l'...

el Pèlag

• Pujada al Puig de La Cova des de la Juncosa

En aquesta ocasió es tracta de pujar al Puig de La Cova però no per la banda de les meuques sino buscant unes fortes rampes per entrenar desnivell. En aquest cas, jo vaig pujar les dues fortes rampes i vaig tornar a baixar per tornar a pujar.

...ver el mapa.

• Passejant per Sant Antoni (Albinyana)

• 110116 El MONTMELL. Del Coll de Can Magí a l´ermita de Sant Marc de la Muntanya

Al poble de Vila-rodona agafem la TV-2443 que ens du fins Aiguaviva. Al Qm 13 trobem el Coll de San Magí. Hi deixem el cotxe i comencen a caminar cap al coll de Palleres. Un cop feta la passejada ( visita obligada de l’ermita ) vam anar al Mas de Can Magí Vidal per agafar la carrerada de Saumell i pujar fins la Talaia del Montmell (861) Una batuda de p...

...ver el mapa.

• 120826 100 Cims - BAIX PENEDÈS. Serra del Montmell . Tomb per la 'Talaia del Montmell'.

A Rodonya agafem la TV-2401 que duu a la Juncosa i a la Bisbal. Uns metres abans d’arribar al Km 7, agafem a ma esquerra una pista, ben indicada, que duu fins l’àrea Recreativa Forestal del Montmell. Uns dos quilòmetres després, un indicador ens fa anar a l’esquerra per agafar una pista en millor estat que duu fins l’àrea de lleure. Ens apropem a l’ermita de Sa...

1   |   2   |   3   |   4   |   5      »      [310]

Encuentra mapas, rutas y tracks GPS por continentes

Mapas en Europa Mapas en Asia Mapas en Norteamérica Mapas en África Mapas en Antártida Mapas en Sudamérica Mapas en Oceanía

Paises más populares

Mapas en China Mapas en India Mapas en Estados Unidos Mapas en Indonesia Mapas en Brasil Mapas en Pakistán Mapas en Bangladesh Mapas en Nigeria Mapas en Rusia Mapas en Japón Mapas en México Mapas en Filipinas Mapas en Vietnam Mapas en Etiopía Mapas en Alemania Mapas en Egipto Mapas en Turquía Mapas en Irán Mapas en República Democrática del Congo Mapas en Tailandia Mapas en Francia Mapas en Reino Unido Mapas en Italia Mapas en Myanmar [Birmania] Mapas en Sudáfrica Mapas en Corea del Sur Mapas en España Mapas en Ucrania Mapas en Colombia Mapas en Tanzania
Busca mapas de todos los paises del mundo →