Mapas, rutas y tracks GPS de la categoría 'a caballo '

Las mejores rutas, tracks GPS y mapas de la categoría a caballo . 557 resultados.
[1]      «      3   |   4   |   5   |   6   |   7      »      [23]
  • Fai West Pinars del Badó les Clotes Fai West

Sortida del Fai West en direcció al Camping. D’alli es puja fins Pinars del Badó, per baixar en direcció a les Clotes, a fi de no anar per la carretera es passa per un corriol pel mig del bosc, que está molt brut, tant que a cops es fa difícil de seguir, es millor fer la ruta amb el GPS, al final se surt al camí que porta a la urbanització, si es vol es pot dinar al r...

• Fai West Cami Bertí Fai west

Volta per els voltants de Fai West cap al cami de Bertí, d’uns 13 km i que dura aproximadament 3 hores i mitja. A l’anada es pot galopar per el camí, cal pujar a peu per un corriol molt dret ja que està molt brut i no es pot anar muntat. Si es fa el corriol de baixada és més fàcil.

• Cervello - Can Via

Bonito Recorrido por Cervello y la Palma.

• Pels cingles de Bertí

Ruta per els cingles de Bertí. De FWR anem cap a Roca Gironella per Cabanyals, ens dirigim per la carretera en direcció Can sans fins al primer trencant a la dreta que agafem, després d’uns tres quilòmetres on es pot galopar, agafem un corriol amb forta pujada que s’ha de fer a peu, fins a sortir a sobre de Soler de Bertí, un altre corriol a la dreta ens porta fins al...

• Fai West Soler de Berti Fai West

Ruta de unes tres hores per bons camins, a l'anada hem anat per la carrtetera i a la tornada per la dreçera. Després de Roca Gironella es pot fer un galop en pujada segur i llarg. Un cop al soler de Bertí es veu l'Ullar, el turó de les onze hores i el Casclar o Castell de Bertí. Es pot seguir l'excursió fins a l'Ermita de sant Pere de Bertí. Molt agradable de fer a la ...

• Ruta Agolada-Borraxeiros

• muskiz: janeo-los rios-janeo

OruxMaps

Nombre: 2012-01-29 10:09

Hora Inicio: 01/29/2012 08:09

Hora Fin: 01/29/2012 10:01

Distancia recorrida: 13 km (01:52)

Tiempo en movimiento: 01:38

Velocidad media: 6,9 km/h

Vel. en Mov.: 7,9 km/h

Velocidad Máxima: 16,6 km/h

Altura M...

• Montemuiño

No cruce Dordo - Enxa, coller a primeira saída. Deixando as edificacións a dereita, collemos o primeiro cruce a esquerda. Seguimos ata a carreteira e collemos cara o sur. Ao chegar a un cruce onde deixamos outra edificación atrás á man dereita, collemos a pista de terra e xiramos a dereita para coller outra mais estreita. Chegamos de novo á pista de terra e collemos una ...

• paseo fácil por los alrededores de Covarrubias

Paseo fácil rodeando el rio Arlanza en Covarrubias Burgos

• Fai West Rovireta Petards Fai West

Petita volta per el Fai West duració entre una hora i mitja i dues depenent de la velocitat, hi ha trossos per trotar i galopar sense perill. Sortim del Fai per el costat de l’entrada de cotxes, seguint el corriol que va fins la carretera, la creuem i agafem el corriol que surt al pont o hi ha unes pedres, en dirigim cap a Sant Quirze quan trobem el camí que ve del creuame...

• Ruta Ecuestre Puerto de los Lobos Arteros (La Posada de Colomera y Explotación Ecuestre El Portillo)

La Ruta de Los lobos Arteros es una ruta de dos horas de duración por una senda no demasiado fácil, salimos de las cuadras de "El Portillo" y subimos hasta la sierra por el camino de las fuentezuleas,, al llegar a los pinos seguimos esa senda hasta llegar al final de los pinos, es una ruta para personas de poca experiencia pero los paisajes son espectaculares

... ...ver el mapa.

• el palmar- osorio- barranco del pino

La ruta es mitad por tierra, mitad por asfalto, y si ha llovido mucho mejor no hacerla porque es la tierra roja y resbala muchísimo

Albalate de Zorita

doñana a caballo

• Ruta a caballo campiña Sevillana

Una de las rutas a caballo que ofrece el Club Hípico Silva en la campiña de Ecija. Ruta de unos 10km que se realiza en algo mas de una hora. Para mas información se puede buscar en Facebook Club Hípico Silva.

• Alberola - Pas del llop - Ermita de Santa Llúcia - Alberola

• Buitrago Villavieja

Salimos del Centro Hípico de Buitrago del Lozoya, y tomamos la cañada del Chorrillo, vadeamos el arroyo de la Trinidad por el paso de ganados del puente de cal y canto, ascendemos dejando a nuestra izquierda la finca de Riosequillo. En el tercio de la Trinidad cojemos el camino del cementerio de Villavieja del Lozoya hasta llegar a las inmediaciones de Villavieja. Cruzando ...

• Volta per Mas Bado

Ruta pels voltants de St. Quirze. Es surt de FWR en direcció a St. Quirze, però quan arribem al torrent de la rovireta, anem en direcció a la carretera per sortir a la corba abans de restaurant “El revolt”, ens dirigim per la carretera en direcció St Feliu per agafar el GR que puja, agafem un corriol a la dreta que després es fa camí que passa per sobre St. Quirze, h...

• LA VINYA Ullastrell

W związku z obchodzonym rokiem świętego Jakuba pojawiła się inicjatywa wytyczenia i oznakowania nowej nitki Drogi Świętego Jakuba w Wielkopolsce. Szlak ma mieć charakter dojściowy do Wielkopolskiej Drogi św. Jakuba prowadzącej z Gniezna do Głogowa a dalej przez Zgorzelec, Pragę, Bawarię, Szwajcarię, Francję do Santiago de Compostela w Hiszpanii. Pielgrzymowani...

• JARAZMIN , RIO TOTALAN , CALAMORRO Y JARAZMIN

HOLA ESTA ES UNA RUTA MUY BONITA PARA PASEAR A CABALLO A REALIZAR CON MTB. A CABALLO NO ES EXCIGENTE YA QUE TRANCURRE POR CARRILES EN BUEN ESTADO MENOS EL RIO Y PARA MTB EXIGE DE UN POCO DE NIVEL FISICO YA QUE TIENE VARIAS PENDIENTES. BUENO ESPERO QUE OS GUSTE . P.D. EL TIEMPO DE REALIZACION ES MAS CORTO. UNAS 2:15H.

...ver el mapa.

• Pardines Taga Pardines (can Perpinyà)

Pujada i baixada des de Can Perpinyà. No vem acabar de pujar a dalt la creu degut a la boira. Petites variacions en la ruta principal.

• red oak trail main

a good place to go in the summer on a hot day once you get to the lake you can go swimming and there more trials so you can take a shorter ride if you want

• MONSERRAT DE CORONADO, COSTA RICA

CABALGATA A LA IGLESIA DE MONSERRAT, PESCA DE TRUCHAS. PARTIENDO DESDE LAS NUBES DE CORONADO. EXCELENTE CABALGATA PARA PRINCIPIANTES. PESCA DE TRUCHA Y EXCELENTE PREPARACIÓN CABALGATA DE 4 HORAS. SE RECOMIENDA GUIA CON EXPERIENCIA. MAS RUTAS DISPONIBLES.

• Boroa - Larrabetzu

Paseo fácil y muy agradable de 8 km ida y vuelta sin dificultades

• Ruta a cavall passant per Can Milà de la Roca

Ruta fàcil a cavall, amb trams per anar a trot, pas i galop. També es pot fer a peu o en bicicleta de muntanya. La ruta comença a Sant Pau d'Ordal i va en direcció a Sant Sebastià dels Gorgs. També es passa per la masia de Can Milà de la Roca. Can Milà de la Roca és una de les cases pairals més conegudes de Lavern, al terme munici...

[1]      «      3   |   4   |   5   |   6   |   7      »      [23]

Paises más populares

Mapas de la categoría en China Mapas de la categoría en India Mapas de la categoría en Estados Unidos Mapas de la categoría en Indonesia Mapas de la categoría en Brasil Mapas de la categoría en Pakistán Mapas de la categoría en Bangladesh Mapas de la categoría en Nigeria Mapas de la categoría en Rusia Mapas de la categoría en Japón Mapas de la categoría en México Mapas de la categoría en Filipinas Mapas de la categoría en Vietnam Mapas de la categoría en Etiopía Mapas de la categoría en Alemania Mapas de la categoría en Egipto Mapas de la categoría en Turquía Mapas de la categoría en Irán Mapas de la categoría en República Democrática del Congo Mapas de la categoría en Tailandia Mapas de la categoría en Francia Mapas de la categoría en Reino Unido Mapas de la categoría en Italia Mapas de la categoría en Myanmar [Birmania] Mapas de la categoría en Sudáfrica Mapas de la categoría en Corea del Sur Mapas de la categoría en España Mapas de la categoría en Ucrania Mapas de la categoría en Colombia Mapas de la categoría en Tanzania
Busca mapas de todos los paises del mundo de la categoría →