Mapas, rutas y tracks GPS de la categoría 'a caballo '

Las mejores rutas, tracks GPS y mapas de la categoría a caballo . 557 resultados.
[1]      «      16   |   17   |   18   |   19   |   20      »      [23]
  • FWR Les Elias RT

Bonica ruta que ens porta des de Fai West Ranch, a Sant Quirze safaja, fins a Masía hípica Les Elias, al parc Natural de sant Llorenç de Munt i l’Obac. Nosaltres la hem fet amb dos díes dormint a Les Elias, una casa rural molt ben acondicionada per el els cavalls. No és molt difícil, però te alguns trams que cal fer a peu ja que són per corriols amb pendents, per e...

• muskiz : janeo-sopuerta-alen-mello-janeo

OruxMaps

Nombre: 2012-02-18 09:19

Hora Inicio: 02/18/2012 07:22

Hora Fin: 02/18/2012 11:33

Distancia recorrida: 34,3 km (04:11)

Tiempo en movimiento: 03:45

Velocidad media: 8,2 km/h

Vel. en Mov.: 9,1 km/h

Velocidad Máxima: 18 km/h

Altura M...

• Hostalets de Balenya - Viladrau

Sortida a cavall de l'amac. Ja alguns trams d'asfalt que es poden fer per muntanya.

• Boucle verte -Green loop - Fase verde

Concours Mirande - L'isle-de-Noé

• Oliana - Cambrils GR-1

• Balandrau (Ripollès)

BALANDRAU (2585 m) Ruta d'alta muntanya a cavall organitzada per l'Associació Cowboys de la Selva l'Agost del 2008 amb la participació de 5 cavallistes. El punt de sortida i arribava va ser a les instal·lacions hípiques del Mas Batlló a la població de Vilallonga de Ter (Ripollès). La ruta estava planificada per assolir el cim del B...

• La Fortesa Capellades per Vallbona

Sortim de La Fortesa pel camí de Sant Jaume Sesoliveres, creuem el barri, i baixem per la pista asfaltada fins els plans de Can Gallego. Un cop hem traspassat la palanca sobre l’Anoia, l’hem de tornar a passar per dintre per anar a para sota els camps de Sant Nicolau de Freixe. Passem per sota l’ermita i entrem al camí de la masia, on podrem saludar la colla de caval...

2011-11-06 08:57:24

• Autour de St Nazaire

Vétérinaire: Karel Jean Brouwers 03 21 50 24 28 ‎ Maréchal ferrant: Deneux Freddy 06 16 94 19 06

• Arbúcies - Hostalric (14ª Etapa AMAC)

(10/10/2010) 14ª Etapa (segon dia) de l'AMAC "Volta a Catalunya" amb cavall. L'Associació Cowboys de la Selva va col.laborar en la realització del tram Arbúcies-Hostalric. Recorregut de 17 Km i 36 participants que començava al Pícnic el Pol d'Arbúcies, es feia una parada per dinar al Castell d'Hostalric i finalitzava a la casa de colònies de Can Ramió (el track final...

calasanz/ carrodilla/ buenavistahorseclub

Rocafort - Mura

• La Fortesa - Capellades pels Cortals

Sortim de La Fortesa direcció Sant Jaume Sesoliveres pel camí ral d’Orient. Creuem Sant Jaume contemplant els fruiters florits del tros que presideix el barri. Anem cap a Can Gallego per la pista asfaltada i ens endinsem cap a les vinyes de la riba dreta de l’Anoia. Podem observar des del penya-segat l’ermita de Sant Nicolau de Freixe, el Bedorc i el curs del riu que ...

• cabalgata Las Pirquitas - La Puerta - El Rodeo - Las Juntas

Cabalgata desde dique Las Pirquitas, pasando por La Puerta, El Rodeo hasta llegar a Las Juntas. Sabado 18-12-2010

• La Fortesa-Capellades per Piera El Mas Bonans i Vallbona

Sortim de La Fortesa cap el sud per enfilar-nos cap als terrenys de La Casablanca. D’entrada prenem el camí ampla fins que a mitja pujada el deixem per, des del bosc, entrar als camps. Passem la Casablanca per darrera, -camp Casablanca- no la veiem, i sortim al camí de Can Bou. Deixem de seguida la pista per anar cam a través a buscar el corriol que sobre el mapa fa un v...

• Taga-Serra Cavallera

Ruta a cavall feta el Juny del 2007 i organitzada pels Cowboys de la Selva per assolir el cim del Taga (2040 m). Ruta circular que es surt de la població de Llanars, passa per la pista de la Collada Verda i passa per la vessant oest de Serra Cavallera. Més informació i fotos a la pàg. web: www.actiweb.es/cowboysdelaselva

• La Fortesa - Capellades per Canaletes i La Guixera

Sortim de La Fortesa i prenem de seguida el camí d’Orient fins a Sant Jaume Sesoliveres per continuar per un tram recent asfaltat fins a Can Gallego. Un cop a la masia ens endinsem per les seves vinyes deixant l’asfalt per enfilar-nos per algunes alternatives a la via principal fins a La Bleda. Hi ha un tram fins a Can Fuster que passa per l’asfalt, la resta va per cami...

• La Fortesa - Capellades pel Salt de la Mala Dona

Sortim de la Fortesa pel Camí de Ponent. Passem Sant Jaume Sesoliveres, baixem per creuar el riu Anoia per la palanca de Can Gallego i ens enfilem per la finca del mateix nom per anar fins a Can Codony tot contemplant la Vall de L’Anoia amb l’ermita de Sant Nicolau de Freixe, el Bedorc al fons i més enllà el Castell de la Pobla de Claramunt. A Can Codony girem a l..

• Zujar - Narvaez - Zujar

Ruta a caballo desde el pueblo de Zújar al Cortijo de Narvaez en la Sierra de Baza (Granada). Tiempo invertido 7 horas.

• Sotosalbos - Navafria por paso de Palomas

Subida a caballo cruzando por la sierra. Se llega a Navafria al parque del chorro. La vuelta se realiza por la cañada Real (me quede sin bateria en GPS y el utlimo tramo es recto..pero es facil seguir cañada hasta Collado Hermoso y desde ahí a Sotosalbos)

• Boucle autour de Jamagne

Très jolie boucle parcours varié avec dénivelés parcourue avec Kristof et Sophie et leurs chevaux Barbes le 8 août 2013

• Sabadell - Font de la Portella

La ruta és difícil si es fa a cavall, si és fa caminant podria considerar-se de dificultat moderada.

• El Maresme Font Bonamusa

Ruta realizada por primera vez en Julio de 2009, durante la luna llena por la noche. Se puede cenar en el Santuario del Corredor y a continuacion realizar el resto de la ruta en los tres aires, paso, trote y galope. Se llena a destino al amanecer.

...ver el mapa.

• Abruzzo (Ippovia di Sante Marie)

Ippovia di Sante Marie Il percorso dell'ippovia di Sante Marie è stato studiato ed è in fase di realizzazione per consentire il raggiungimento di tutti i punti più interessanti, dal punto di vista storico e naturalistico, del territorio. L'Inghiottitoio di Luppa all'interno dell'omonima riserva, la Grotta del Cervo e dell'Ovito nella Riserva Naturale delle Grotte di Pie...

3-1

[1]      «      16   |   17   |   18   |   19   |   20      »      [23]

Paises más populares

Mapas de la categoría en China Mapas de la categoría en India Mapas de la categoría en Estados Unidos Mapas de la categoría en Indonesia Mapas de la categoría en Brasil Mapas de la categoría en Pakistán Mapas de la categoría en Bangladesh Mapas de la categoría en Nigeria Mapas de la categoría en Rusia Mapas de la categoría en Japón Mapas de la categoría en México Mapas de la categoría en Filipinas Mapas de la categoría en Vietnam Mapas de la categoría en Etiopía Mapas de la categoría en Alemania Mapas de la categoría en Egipto Mapas de la categoría en Turquía Mapas de la categoría en Irán Mapas de la categoría en República Democrática del Congo Mapas de la categoría en Tailandia Mapas de la categoría en Francia Mapas de la categoría en Reino Unido Mapas de la categoría en Italia Mapas de la categoría en Myanmar [Birmania] Mapas de la categoría en Sudáfrica Mapas de la categoría en Corea del Sur Mapas de la categoría en España Mapas de la categoría en Ucrania Mapas de la categoría en Colombia Mapas de la categoría en Tanzania
Busca mapas de todos los paises del mundo de la categoría →