Via ferrada a La Mussara, curteta però força maca, on es necessari fer un petit ràpel. Deixem el cotxe a la carretera T704, just passat les runes de mas de l’Abelló. Reculem la carretera i agafem el camí del mas d’en Joan Pau, ara mateix inconfusible perquè s'hi ha tret terra amb una màquina per impedir el pas als cotxes. Continuem caminant i ens fixem en el pal indicador del club excursionista Reus Deportiu i seguim camí fins a la par més baixa de la ferrada. Es fa el primer tram de via ferrada, seguidament hem de fer un petit ràpel i comencem el segon tram de via ferrada on passem per un pont nepalí i enfilem la pujada del final de la via. A les hores sortim molt a prop d l’hospital dels Carlins, però si agafem el senderol a la dreta, passant per un pas molt estret que pràcticament és una esquerda a la roca, podem tornar a repetir el ràpel. La via està en molt bones condicions, però s’ha d’anar esquipat per fer la ferrata i amb corda per poder fer el ràpel. El recorregut total des d’on es va deixar el cotxe és de dos quilòmetres i el temps en moviment, repetint el ràpel, és de 30 minuts.