Barranc de Guart - Finestres - caminada a mirador de Sabinós i Congost de Fet

Ruta de cap de setmana amb combinació de caiac i caminada: el primer dia sortim de Blancafort i agafem direcció oest cap al Barranc de Guart, tornem enrera i deixem els caiacs al costat de la zona de Finestres, on comencem a caminar cap a l'ermita de Sant Marc, camp a través enmig dels matolls, un cop a l'ermita, agafem corriol per arribar al poble abandonat de Finestres, després combinant corriol i pista arribem al Mirador de Sabinós on podem contemplar una panoràmica espectacular del Montsec, la vall d'Àger, el congost de Fet i la zona més sur del pantà de Canelles amb la presa. Tornem a baixar caminant pel mateix lloc on em pujat, recuperem els caiacs i tornem a Blancafort a fer nit. Aquesta primera etapa ens ocupa pràcticament tota la jornada, només el tram de caminar són entre 5 i 6 hores. El segon dia agafem els caiacs a Blancafort i anem a navegar pel Congost de Fet fins davant de l'embarcador de Corçà, anada i tornada pel mateix lloc evidentment. S'ha de tenir en comte que mig track està traçat a casa ja que degut a un error del gps en vaig perdre una part, el desnivell acumulat positiu és la pujada al mirador de Sabinós caminant.

1: Barranc de Guart - Finestres - caminada a mirador de Sabinós i Congost de Fet

Más sobre Barranc de Guart - Finestres - caminada a mirador de Sabinós i Congost de Fet