Una altra sortideta pels volts d'Arcalís per cremar els torrons. Avui hi havia neu nova després de les nevades dels 2 darrers dies i la baixada ha estat una delícia! He sortit del final de la carretera d'Arcalís i des d'allà l'he seguida tirant cap amunt fins trobar el Refugi de la Coma (prendre tots els desviaments a la dreta per arribar-hi) Una vegada arribes al refugi pots optar per continuar pujant per la pista per on baixen els esquiadors o bé pujar per la pala que queda sota la línia del telecadira. Jo he passat per la pala perquè no m'agrada trobar-me sorpreses repentines en forma d'esquiadors/es esbojarrats. És a partir d'aquí que anireu trobant els waypoints marcats els quals he triat per les ganes que m'han vingut de fer fotos i d'agafar una mica d'aire per als pulmons. Voregem el llac pel seu costat dret i seguim amunt (inevitablement he hagut de passar un altre cop per la pista) però ha estat per poc temps. i sense adonar-me ja havia arribat a dalt de tot. Fent la carena he deixat els esquís a 25mts del pic i he fet a peu el tros que faltava fins coronar. Des d'allà us penjo un parell de fotos que espero que us agradin. El pic es troba sobre la línia de la frontera entre França i Andorra i és possible veure els 3 estanys deTristaina, dos estanys més de França que reben el nom semblant de "Caraussans", el Creussans andorrà i un pic mític com la Font Blanca que espero pujar aquest any. Aquesta és una sortida molt famosa entre la gent del país i seria estrany no trobar una traça per seguir-la fins el pic. Ànims i si la feu ja m'explicareu!

OruxMaps

Nombre: Creussans

Hora Inicio: 01/03/2013 11:25

Hora Fin: 01/03/2013 13:36

Distancia recorrida: 8,5 km (02:10)