Vist el dia que feia, ens podem considerar satisfets d’haver fer aquesta passejada pel voltants de Colldejou. La espessa boira i la forta pluja caiguda a primera hora ens van fer desistir de pujar a la Mola i després a la Miranda. Després d’esmorzar al Casal i veient que la pluja amainava, vam improvisar aquesta passejada apta per fer amb la mainada. A la mateixa carretera, just abans d’arribar a l’aparcament que hi ha sota del Hotel, trobem les pintures blanques i grogues del PR-C 96 que duu fins a Pratdip. Ull a la primera bifurcació que trobareu, heu d’anar a la dreta ( com es pot veure al track, nosaltres ens vam despistar uns metres). El senderó davalla fins la riera, per creuar la carretera i després del pont anar a la dreta. Seguim el barranc de les Estellades per camí ombrívol i fressat. Sortim a una pista que seguirem tot fent dreceres per bonics corriols. Arribem a la bassa contra incendis de l’àrea de la Font del Bullidor. (waipoint). En aquest punt deixem el PR i anem a la dreta seguint la pista. Pugem suaument per planejar el darrer tram abans d’arribar al conegudíssim Coll del Guix ( waypoint). Ara agafarem la pista que duu fins Colldejou tot seguint el GR -7. Abans d’arribar al poble trobem una pista alternativa al GR, emprada per fer el recorregut en BTT. Marquem el waypoint i en un no-res estem a les primeres cases de Colldejou. Donades les condicions climatològiques d’avui, ens podem donar per satisfets amb la passejada feta. Resta pendent la ruta que tenia programada per avui. Bibliografia : Mapa SERRA de LLABERIA (2003) 1:20000 Ed. Piolet.

1: 121025 Serra LLABERIA. COLLDEJOU. Coll del Guix per la Font del Bullidor (PR-C 96), tornada pel GR 7
2: Area Font del Bullidor
3: Coll del Guix
4: Bif GR 7 per BTT

Más sobre 121025 Serra LLABERIA. COLLDEJOU. Coll del Guix per la Font del Bullidor (PR-C 96), tornada pel GR 7