120705 ANDORRA. CANILLO. Vall d`Incles. Anada i tornada a l`Estany i Refugi de la Cabana Sorda.

Caminada curta però molt bonica, amb bosc, prat i aigua. El pendent no ofega, malgrat pujar més de 450 mts en menys de 3 km. Una mica abans de Soldeu agafem l’estreta carretera que duu al parc de la Vall d’Incles. Als voltants del km 1,5 trobem el rètol indicador d’aquesta caminada. (waypoint) L’excursió comença per sobre del dipòsit d’aigua. El sender s’enfila decidit vorejant el rierol de la font dels Comellassos. Més endavant s’endinsa pel bosc de la Pinosa. Anem en direcció NE amb inclinació més moderada. Passem pel barranc del Fenefau. Ara ens enfilem un altre cop tort fent marrades fins arribar als assaladors de Cabana Sorda. Sortim del bosc i travessem un prat alpí (waypoint) fins arribar a un collet ja per damunt del 2200 mts. Seguim pujant amb direcció N. Trobem el riu de Cabana Sorda i el seguim fins arribar a l’estany. (waypoint) al que es pot donar la volta. Nosaltres no ho vam fer ja que començava a ploure ( el cel de les fotos feia pensar amb el pitjor ) i teníem presa per tornar. El petit refugi de la Cabana Sorda ( waypoint) està molt a prop de l’estany. Per tornar només cal desfer el camí d’anada. ********************************************************************* Nota : En època d’estiu l’accés amb cotxe a la Vall d’Incles, resta restringit de 10,00 a 18,00 Hores per temes de medi ambient. Hi ha un petit bus que et puja i baixa fins el final de la carretera per 3€/ persona. Bibliografia : Camins d’Andorra (Andorra Turisme) 54 Recorreguts Rutes Nº 7 Mapa i Guia ANDORRA 1:40000 Ed. Alpina (2011/2012)

1: 120705 ANDORRA. CANILLO. Vall d'Incles. Anada i tornada a l'Estany i Refugi de la Cabana Sorda.
2: Prat Alpí
3: Estany Cabana Sorda
4: Refugi Cabana Sorda
5: Inici-Fí Ruta

Más sobre 120705 ANDORRA. CANILLO. Vall d'Incles. Anada i tornada a l'Estany i Refugi de la Cabana Sorda.