Castellassa de Can Torres - Canal Amagada

Aquesta ruta es considerada "DIFÍCIL" perquè el tram de la canal, com que no te "linea de vida" s'ha d'anar molt en compte, una relliscada podria fer-te caure un bon tros, també es coneix em el nom de Lucky Txei Comencem el trac al Carrer Vista Alegre de la urbanització Cavall Bernat de Matadepera. Es pot pujar fins a la pista que ve de Matadepera pels dos costats d'una gran torre que hi ha al final del carrer, quan som a dalt a la part del darrera de la casa seguim uns metres aquesta pista (PR-31) Camí del Monjos, i ja veurem que a la dreta sur un corriol que de seguida puja molt fort, l'anem seguin 10 o 12 minuts em forta pujada fins arribar a una cruïlla. Només hem de seguir recta i ja agafem el corriol que va a la Castellassa de Can Torres, passem el Mal Pas "Precaució", el desnivell és important, hi seguim fins la Castellassa, ja que som a la vora val la pena arribar-hi, després de veure-la reculem pel mateix corriol fins que trobem un trencall que puja molt fort a la dreta cap a la paret de la cinglera, es molt dret hi relliscós però de seguida som dalt. Ja veurem l'entrada de la canal i els graons que ens portaran a dalt, s'ha de tenir precaució, es una pujada quasi vertical d'uns quaranta metres, però si es va em compte és fa be. Un cop a dalt, s'agafa el corriol direcció ponent fins a una cruïlla, i anem cap a l'esquerra, aquest camí ens retornarà a la pista (PR-31), la que baixa de la Mola, s'han de seguir les fites grogues que posa Matadepera, em poca estona serem a on hem començat. L'hora que posa a la pag. no es correcta, tenim en comte que vaig parar ha fer bastantes fotos, em vaig perda un cop i al tram de baixada al vaig fer tot corren, el temps final es de 1 hora 45 min. aproximadament.